Suchowola, dnia 14.11.2024 r.
Gmina Suchowola
Plac Kościuszki 5
16-150 Suchowola
OBWIESZCZENIE
Burmistrza Suchowoli
o przystąpieniu do sporządzenia Planu ogólnego gminy Suchowola
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), zwanej dalej ustawą o pizp, zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Suchowoli uchwały nr VII/29/2024 z dnia 30 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu ogólnego gminy Suchowola. Jednocześnie na podstawie art. 39 ust 1 w związku z art. 54 ust 2 oraz art. 46 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w ramach której zostanie opracowana prognoza oddziaływania na środowisko dla w/w aktu planowania przestrzennego. Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Gminy Suchowola, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego projektu aktu planowania przestrzennego oraz do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Zgodnie z art. 8g ustawy o pizp wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego składa się na formularzu, o którym mowa niżej, w postaci:
1) papierowej, którą należy złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Suchowola (w sekretariacie urzędu mieszczącym się w Centrum Trzech Kultur w Suchowoli) lub wysłać na adres Urzędu Gminy Suchowola (pl. Kościuszki 5, 16-150 Suchowola.) za pośrednictwem operatora pocztowego,
2) elektronicznej, którą należy złożyć za pomocą poczty elektronicznej (przesyłając na adres: planogolny@suchowola.pl wiadomość z dołączonym skanem wypełnionego formularza w postaci papierowej lub formularzem w formie dokumentu elektronicznego) lub za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAP (Skrytka epuap: /201109/SkrytkaESP )
W nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 grudnia 2024 r.
Składający wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagę, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji (w tym email) lub numer telefonu.
Wniosek do planu ogólnego należy wypełnić na formularzu pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, zgodnym ze wzorem określonym przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509) dostępnym na Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Suchowola na stronie:
https://bip-umsuchowola.wrotapodlasia.pl/plan-ogolny
Wniosek do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko należy złożyć zgodnie z art. 40 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Liczy się data wpływu do tut. Urzędu. Pisma niespełniające wyżej wskazanych warunków zostaną pozostawione bez rozpoznania.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Suchowoli. Wnioski rozpatrywane są w trybie określonym w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, który nie przewiduje udzielania indywidualnych odpowiedzi na każdy wniosek.
Burmistrz Suchowoli
Michał Grzegorz Matyskiel
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procedurze sporządzania planu ogólnego.
Zgodnie art. 17a oraz art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wykonując obowiązek o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwanego dalej RODO, informuje, że w przypadku danych osobowych zawartych we wnioskach, o których mowa w powyższym ogłoszeniu:
- Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Suchowoli z siedzibą w Suchowoli Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola.
- Dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz na podstawie art. 1 pkt 1 i pkt 12 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i art. 42 pkt 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, realizowanych w celach związanych z udziałem społeczeństwa w opracowywaniu planu ogólnego, o których mowa w niniejszym obwieszczeniu, oraz strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wyżej wymienionego planu.
- We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz realizacją przysługujących praw, można skontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych przez e-mail: iod@suchowola.pl
- Pełen zakres informacji nt. przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Gminy Suchowola : https://suchowola.pl/ oraz w siedzibie Administratora.
- W przetwarzaniu danych osobowych stosuje się ograniczenia określone w art. 8a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130).