Zarządzenie Burmistrza Suchowoli Nr 20/2025 z dnia 03 kwietnia 2025 r. w sprawie przeprowadzenia z mieszkańcami konsultacji społecznych.

Przedmiot konsultacji społecznych dotyczączy realizacji projektu przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie dwóch budynków inwentarskich z dobudówkami (kurników K1 i K2 do chowu drobiu - brojlerów) wraz z niezbędną infrastrukturą na działce o numerze ewidencyjnym 214/2 (obręb 0009 Chodorówka Stara) w Chodorówce Starej - Kolonia, gm. Suchowola, powiat sokólski, województwo podlaskie” nr sprawy BUD.6220.3.2025

ZARZĄDZENIE NR 20/2025
BURMISTRZA SUCHOWOLI
z dnia 03 kwietnia 2025 r.


w sprawie przeprowadzenia z mieszkańcami konsultacji społecznych.

Na podstawie art. 30 ust. 1 w związku z art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 609, 721) oraz Uchwały Nr XXII/123/2012 Rady Miejskiej w Suchowoli z dnia 27 czerwca 2012 roku w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych zarządzam, co następuje:
§ 1. Przeprowadzić konsultacje społeczne w n/w sołectwach z terenu gminy Suchowola:
1) sołectwo Chodorówka Stara Kolonia
2) sołectwo Chodorówka Stara
§ 2. Przedmiot konsultacji społecznych dotyczączy realizacji projektu przedsięwzięcia polegającego na:
1) „Budowa dwóch budynków inwentarskich z dobudówkami (kurników K1 i K2 do chowu drobiu - brojlerów) wraz z niezbędną infrastrukturą na działce o numerze ewidencyjnym 214/2 (obręb 0009 Chodorówka Stara) w Chodorówce Starej - Kolonia, gm. Suchowola, powiat sokólski, województwo podlaskie” nr sprawy BUD.6220.3.2025
§ 3. Z projektem przedsięwzięcia o których jest mowa § 2 pkt. 1, można zapoznać się na stronie BIP Suchowola https://bip-umsuchowola.wrotapodlasia.pl/, stronie intrnetowej Gminy Suchowola https://suchowola.pl/ oraz w Urzędziie Miejskim w Suchowoli sala „Płomyk” w godzinach pracy urzędu.
§ 4. Konsultacje będą prowadzone z inicjatywy Burmistrza Suchowoli.
§ 5. Konsultacje przeprowadzone będą w terminie od 7 kwietnia 2025 r. do 9 maja 2025 r.
§ 6. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie;
1) pisemnej ankiety złożonej w urzędzie gminy lub przesłanej drogą elektroniczną na adres bud@suchowol.pl do dnia zakończenia konsultacji, tj. do 09 maja 2025 r.
§ 7. Wzór formularza ankiety stanowi załączniki nr 1 do niniejszego Zarządzenia, dostępny będzie na stronie BIP Suchowola https://bip-umsuchowola.wrotapodlasia.pl/,
§ 8. Informacja o wynikach konsultacji będzie podana do publicznej wiadomości niezwłocznie po ich zakończeniu na okres 14 dni na stronie BIP Suchowola https://bip-umsuchowola.wrotapodlasia.pl, stronie intrnetowej Gminy Suchowola https://suchowola.pl/ oraz w Urzędziie Miejskim w Suchowoli sala „Płomyk” w godzinach pracy urzędu.
§ 9. Wyniki konsultacji nie są wiążące dla organu prowadzącego konsultacje.
§ 10. Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierzam Panu Łukaszowi Januszko referentowi ds. budownictwa i infrastruktury.
§ 11. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega:
1) Zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędy Gminy Suchowola BIP Suchowola https://bip-umsuchowola.wrotapodlasia.pl, stronie intrnetowej Gminy Suchowola https://suchowola.pl/
2) wywieszeniu na tablicy w Urzędzie Miejskim w Suchowoli;

Burmistrz Suchowoli
Michał Grzegorz Matyskiel